No sé què té aquest llibre, que no es pot deixar. Té alguna cosa, una mena de lligam secret, quelcom que no et deixa parar. Estic entusiasmada llegint-lo. Si m'he aturat ha estat només perquè he arribat a una pàgina una mica espessa sobre la història de França. Espero amb impaciència que continuï explicant la seva vida. Però posats a sentir parlar de La Història, així, amb majúscules, qui pot fer-ho més bé que Chateaubriand, que ho va viure de primera mà.
dilluns, 27 de febrer del 2006
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada