dilluns, 27 de febrer del 2006

A voltes amb la Història

No sé què té aquest llibre, que no es pot deixar. Té alguna cosa, una mena de lligam secret, quelcom que no et deixa parar. Estic entusiasmada llegint-lo. Si m'he aturat ha estat només perquè he arribat a una pàgina una mica espessa sobre la història de França. Espero amb impaciència que continuï explicant la seva vida. Però posats a sentir parlar de La Història, així, amb majúscules, qui pot fer-ho més bé que Chateaubriand, que ho va viure de primera mà.