Un any després, la festa del llibre. És bonic. Gent aglomerada, els mateixos best-sellers a totes les parades... És bonic.
El fet que es venguin best-sellers fa possible que creixi el negoci i que llibres més minoritaris siguin editats i jo pugui llegir-los. Per tant, per mi, endavant!, que sigui Sant Jordi cada primavera.
(Encara m'he de llegir el best-seller que em vaig comprar l'any passat. Sincerament no crec que el llegeixi a hores d'ara, ja m'he penedit del meu impuls. Aquest any no en compraré cap.)
El fet que es venguin best-sellers fa possible que creixi el negoci i que llibres més minoritaris siguin editats i jo pugui llegir-los. Per tant, per mi, endavant!, que sigui Sant Jordi cada primavera.
(Encara m'he de llegir el best-seller que em vaig comprar l'any passat. Sincerament no crec que el llegeixi a hores d'ara, ja m'he penedit del meu impuls. Aquest any no en compraré cap.)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada