diumenge, 23 d’abril del 2006

Alliberar llibres

Ara es veu que està de moda això d'alliberar llibres en llocs públics. Fins i tot hi ha una pàgina web que s'hi dedica: et donen un número i tu "alliberes" el llibre que vols on vols; gràcies al número es pot seguir la trajectòria del llibre... Una idea tan romàntica com tonta. Jo no alliberaré cap llibre, mai deixaria un llibre a la intempèrie; m’estimo més donar els llibres que ja no m’agraden a la biblioteca... Això no treu que m'agradaria molt trobar-me un, a poder ser un clàssic introbable…