Sóc al capítol 22 de Seny i sentiment. Jo crec que la Lucy Steel coneix al seu home i en el fons sap que l'Edward està enamorat de l'Elinor. Sospita que deu haver-se vist confirmada quan l'ha coneguda. Per això s'afanya a dir-li com n'estan, de compromesos, perquè sinó sembla una confidència innecessària. No las té totes amb l'Edward, i per més que la Lucy sigui la "dolenta" de la novel·la (compartint paper amb la Fanny), igual que penso que la revelació és un cop dur per l'Elinor, també penso que és un cop dur per a la Lucy, això que l'home al que està compromesa estigui enamorat d'una altra. Per més inculta i insincera que sigui, i encara que sigui una caçafortunes, ha de ser dur.
divendres, 13 de gener del 2006
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada