Memorias de Ultratumba. Ha aparegut Fouché! Chateaubriand no en parla amb l'admiració amb que en parlava Zweig, precisament... Més aviat el té per una rata...
diumenge, 11 de juny del 2006
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
lectura creativa
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada