En aquest lai passa una cosa curiosa: dos que estan casats són separats, com és possible? Jo mateixa vaig dir en un missatge anterior que el divorci no existia en aquest món (sic). A les notes ho explica: la dissolució del matrimoni és possible perquè no s'ha consumat (ah!)
I una cosa que creien moltes societats primitives: que dos bessons no poden ser fills del mateix pare. Per sort actualment ja està superat, això, encara que no sé si a tot el món.
I una cosa que creien moltes societats primitives: que dos bessons no poden ser fills del mateix pare. Per sort actualment ja està superat, això, encara que no sé si a tot el món.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada