M'he assabentat que en català, "blog" s'escriu bloc. En castellà em sembla que continua sent blog… No em digueu que no són torrecollons aquest de la normativa de la llengua! En fi, ja ho he canviat. Demano perdó per no haver-ho sabut fins ara, així com per les altres faltes que faig, que sé que són moltes. Tenia raó en Miguel Dalmau: no hi ha nivell. En fi.
També m'he assabentat de que els noms dels llibres s'escriuen en cursiva, no entre cometes. Inculta de mi per no haver-ho sabut! (Sic.) Ara no sé si canviar-los tots o fer-ho bé només a partir d'ara. Aviam com estan els esperits...
També m'he assabentat de que els noms dels llibres s'escriuen en cursiva, no entre cometes. Inculta de mi per no haver-ho sabut! (Sic.) Ara no sé si canviar-los tots o fer-ho bé només a partir d'ara. Aviam com estan els esperits...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada