dissabte, 24 de desembre del 2005

Bon Nadal

Escric aquest missatge per desitjar Bon Nadal a tothom, i que el Tió us cagui força regals, amb preferència llibres. Tal i com diu el meu llibreter, "qui té un llibre té un amic".

I què estic llegint per Nadal? Doncs Caperucita en Manhattan, de la Carmen Martín Gaite, un deliciós conte molt adequat per aquestes festes nadalenques. Ara acaba d'aparèixer Miss Lunátic i no cal dir que la trobo meravellosa. Si voleu quelcom més nadalenc, us recomano Cançó de Nadal, de Charles Dickens, un clàssic d'aquestes festes, i que es pot trobar en català.

Bon Nadal!